Post by faisimaccama on Feb 16, 2022 14:47:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen munten ▞▞▞
▞▞▞ Age of War 2022 version ▞▞▞
Verbazingwekkend cool klein kasteelverdedigingsspel. Probeer ook de 2e.
Ik haat hoe normaal is, net als de harde modus, het is rotzooi
Age of War Strategie cel
Ik heb betaald om alles op dit account te ontgrendelen en van telefoon te veranderen en het is allemaal vergrendeld.
Goed
Age of War Strategi jexa
Dit spel is super,leuk,cool enz het is echt leuk om te spelen en iedereen zal het leuk vinden
Super zeker een aanrader
Geweldig spel, voeg aub age of wars 2 toe!
Ppppp
Een klassieke AoW, een flashgame die ik 12 jaar geleden graag speel.
Ik weet niet of ik de enige ben, maar de normale modus is moeilijk en gehard is onmogelijk, plus er staat $ 10 dollar voor de tweede spelmodus ?! Waaay te veel voor een app
Toen ik ongeveer 6 jaar oud was, begon ik dit spel te spelen en het was erg leuk. Ik ben het met sommigen eens dat het te gemakkelijk is om in een patstelling te komen, maar tegelijkertijd doe ik dat niet, omdat je gewoon moet sparen voor vol van de beste torentjes in het ruimtetijdperk wacht dan op genoeg geld, maar de supersoldaat, dan zet je heel veel oorlogsmachines vooraan om het vuur op te vangen en als je bij de vijandelijke basis komt, win je eigenlijk gewoon
Het is een goed spel, maar het heeft een aantal problemen, het wist al mijn gegevens toen ik even uitstapte
IK MIS DIT SPEL TOTAAL OMDAT IK OP MIJN PC SPEELDE EN NU IK HET VOND EN INSTALLEER. BEDANKT VOOR HERINNERINGEN.
er staat gratis maar je moet $ 25 betalen
Heeft meer actie en podia en graphics nodig
Slechtste game die ik heb gespeeld
Het kostte me geld!
Leuk spel, ook op computer.
Is dit spel zoals st ok war lehicey?
Waarom moet je betalen voor de nieuwe modus? De normale modus is OK, maar de nieuwe modus klinkt cool.
Ik vind dit spel leuk. En je wordt ouder. Ga van holbewoners naar ruimtemensen.
is het een goed spel?
Blijft halverwege het spel sluiten.
Doet me denken aan IT-lessen waar ik dit zou spelen in plaats van een uitstekend spel te leren
Best wel gay, maar wel heel leuk
Poopy pbta
Bwahaha
poep
Ik heb dit spel gedownload en ik speelde het met mijn broer ik dacht dat het spel saai is, dus ik heb het weer verwijderd ik heb het na een paar dagen gedownload ik kreeg een ander spel genaamd koninkrijk oorlogen het was erg moeilijk dus ik heb het verwijderd en opnieuw heb ik dit gedownload spel het werd te veel eieseir voor mij en nu denk ik dat dit spel in de wereld is.
Beste spel ooit
Age of War Strategie tkh
Ik ben dol op deze game op pc, maar deze heeft problemen die moeten worden opgelost. laadtijden zijn verschrikkelijk, als je controleert om te zien wat een prestatie is, wordt het spel gesloten en heeft het een vertragingsprobleem. stil leuk. ook de dlc is meer dan oneerlijk qua prijs
Er zou nog 1 AGE moeten zijn waar nog krachtigere eenheden en torentjes zijn
Het is leuk, maar het is te gemakkelijk te verslaan
Ik vind dit spel leuk, maar sommige prestaties zijn onmogelijk te krijgen, vooral als je probeert te winnen met alleen melee- of afstandseenheden. De vijand komt niet zonder geld te zitten en zal non-stop tanks sturen om je eenheden aan te vallen, de kill-ratio is 10 op 1 in hun voordeel, dus je komt nooit dicht genoeg bij de basis om deze te beschadigen, zelfs niet als je de speciale aanval gebruikt. Ook de pc-versie kan bij gebruik van het blauwe plasmakanon de vijandelijke basis bereiken, wat niet het geval is bij deze versie, veroorzaakt een enorm nadeel voor u, vooral wanneer u probeert die prestaties te behalen.
बिग बैंग एवोलूशन आर्केड गेम pstz
leuk
Ik wil de repetitieve geluiden van het spel dempen zonder 2 van mijn favoriete muzieknummers te dempen.