Post by faisimaccama on Feb 16, 2022 14:32:49 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel toetsen ▞▞▞
▞▞▞ BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 2022 version ▞▞▞
Goede game, maar ik kwam een hacker tegen met aimbot, waardoor de game behoorlijk onplezierig was om te spelen
Waarom het fk-spel niet voor mij werkt, het is klote
De advertenties na elke wedstrijd maken het minder leuk
Bro, dit spel is waardeloos, je kunt niet eens kijken
De leuke race is zo moeilijk alsof lvl 43 zo moeilijk is
WAT IS DIT IN godsnaam, HET KAN ZELFS ZIJN ALLEEN WASTEBOF MB NIET LADEN!!!!!!!!!!!!!
Ik zou het minder dan 1 hebben gegeven als ik kon. De to is niet op ooghoogte en sinds de eerste persoon kun je je hoofd (obvio) niet zien en je draagt een soort tulband en als het obstakel de tulband raakt, sterf je. U kunt niets doen en het is zinloos afval dat niet eens het vermelden waard is.
Ik word fan van dit spel, veel modi, geweldige bedieningselementen en zeer goede graphics. Eén verzoek, voeg een verstoppertje online-modus en voicechat toe
AirAttack 2 - WW2 Airplanes Shooter Аркади jmsm
Hield erg van het spel.. Maar er zijn nog steeds wat problemen met het mes en het sluipschuttersgeweer.. Het probleem met het mes is alsof mijn tegenstander 2-3 meter ver van me verwijderd is, maar toch vermoorden ze me met het mes..Het is echt stom . En het probleem met het sluipschuttersgeweer is dat soms, zelfs als ik mijn tegenstander perfect richt en schiet, de kogel hem niet raakt. Zelfs als hij op zijn hoofd wordt geraakt, richt hij soms 99 of 98% schade aan! Zoals bruh..Bewerken: repareer de terugslag. De terugslag is echt slecht.😡
De ontwikkelaar heeft een ander spel gekopieerd, hij heeft alleen de karakters veranderd
Goed
Dit is serieus een heel goed spel. Ik zal je adviseren om dit spel te spelen
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 پرتحرک auwq
Beste game voor een laag apparaat, maar stuur alsjeblieft geen advertenties
... дверей мир истории v2.16100 дверей мир истории v2.5100 дверей мир истории на ... Online: PvP FPS Шутер на андроидAction Strike Online: PvP FPS Шутер на
Deze game is geweldig, ik verbeter veel, niet alleen in deze game, ook in andere games, dit werd mijn oefengame
Deze game maakte me woedend elke keer dat ik hem speelde, nu moet ik mijn volumeknoppen weer in mesmodus repareren, het telde letterlijk gewoon MIJN HITS NOOIT als je me niet gelooft, probeer het zelf, je krijgt een goede ronde en in team deathmatch wordt je ofwel afgeslacht of je slachtdefeinety wordt niet aanbevolen!
De game is erg goed, geen vertraging loopt soepel op mijn apparaat. Spel verdient meer sterren en downloads
Dwingt u om onvrijwillige advertenties te bekijken. Hierdoor zou ik nul sterren beoordelen
Er is niemand die dit speelt zoals toen ik het speelde, er speelden geen spelers. Misschien moeten ze een botmod toevoegen, dus als je alleen bent, kun je kiezen hoeveel bots je wilt
GM Online : Murder Among Us is Actie Android App, met meer dan 1.000.000+ installeert, ... Download BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 .apk Voor Android.
Waarom vijf want dit is een erg leuk spel, veel spelers speel ik eigenlijk met mijn vriend, maar plssss advertentie meer wepon gunzzz en sniper mijn favoriete wepon plsssssssss lees dit
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 कार्रवाई uxbc
Vreselijk dat je gedwongen wordt om na elke game een advertentie te bekijken en als je eenmaal lid bent van een lobby, als je te laat bent, heb je misschien 1 minuut aan gameplay (kijk een andere advertentie + game crasht) overal Voltooi BS en je ontvangt weinig tot niets beloning
Deze game is cool, maar de controller is nogal moeilijk. Deze game heeft veel modi en we kunnen met onze vrienden spelen. Maar als ik de modus Leuke race speel, is er iets fout of zoiets omdat ik niet kan bewegen In niveau 5 Als ik me niet vergis, beoordeel ik slechts 3 sterren😡☺😊
Plz pix-game lacht niet, repareer het pls
Gevuld met details Ik ben dol op het autoalarm Ik kan de aandacht op vijanden vestigen en ze neutraliseren echt mooie wapens maar kun je alsjeblieft een zaklamp toevoegen aan de glock 18 bedankt voor het maken van dit meesterwerk
Zeer slechte besturing Ik raad jullie allemaal aan om deze game nooit en nooit te downloaden
Deze is slecht super slecht
... Online: PvP FPS Шутер apkAction Strike Online: PvP FPS Шутер v0.6.4Action Strike Online: PvP FPS Шутер на андроидAction Strike Online: PvP FPS Шутер на
Ik heb opnieuw geinstalleerd, nog steeds hetzelfde. mijn wifi-verbinding is in orde.
Dwingt je om na ELKE game naar een advertentie te kijken
BLOCKFIELD онлайн шутер 5 на 5 Δράση rax
Te goed spel te veel spellen - FUN RACE, DROPPER, MESMODUS, ARMS RACE, TDM ik hou van ze allemaal.
kerel, het spel zelf was geweldig, maar waarom kan ik geen andere spelers vinden? misschien vanwege je irritante advertenties die elke keer worden afgespeeld als ik een game afsluit.
BLOCKFIELD - 5v5 shooter Action xnb
Ik houd van! deze game, ik hoop dat er nu geen advertenties zijn, nieuwe update!
Voeg zombie mod toe plz
Maak het in het Engels naar plz
Beste game die ik ooit voor mobiel heb gespeeld, ik zou alleen de advertenties willen verwijderen
Ik heb het offline nodig Ik heb het offline nodig!! Ik heb het offline nodig!!!!!!! 0 ster
Deze game is goed, maar ik heb een probleem, ik had 200 goud en toen kocht ik een koffer voor een kerambit-mes, natuurlijk had ik de kerambit niet, maar ik kreeg dezelfde geweerhuiden van ump .... Dit is tijdverspilling
Ik vind het echt een CS-go-game en het is net een gepixelde geblokkeerde versie ervan, raad het echt aan en ik ben dol op de geweerhuiden erop. Ik zou echt willen dat ze meer zouden toevoegen en een grotere kans hebben om de gratis skin erin te krijgen het wiel omdat ik het nog nooit heb gekregen, ik heb dat duizend keer uitgegeven 😂
Moet je spel updaten omdat het advertenties heeft en je de schuifknop in het spel moet plaatsen
Ik speel 1 spel, er is een advertentie. Daarna nog wat advertenties, en 60 advertenties later mag ik 1 game spelen. Dit zou het advertentiespel moeten worden genoemd. Het is p2w en daarom haat ik dit spel. Nog erger dan crunker.io. Ik hoop dat ik dit spel nooit meer in mijn leven speel. Het is tijdverspilling, letterlijk.